او می گوید: <<خود محتوا! مردم فقط به این دلیل به سراغ نتفلیکس نمی روند ابزار تولید محتوا که برنامه ها به صورت مستقیم ببینند! آنها به خاطر داستان ها، بازیگران، کارگردان و غیره است که به سراغ نتفلیکس می روند. مثلا نتفلیکس می تواند اولین قسمت از یک سریال جدید را از طریق IGTV یا استوری اینستاگرام پخش کند.

می تواند پشت صحنه یک اجرای زنده را نشان دهد یا حتی می تواند قسمت های حذف شده فیلم های قدیمی که بر روی DVD بودند را انتخاب کرده و از طریق کانال های مختلف آنها را پخش کند>>. به عبارت دیگر، این موضوع به آنچه قبلا درباره داده های مخاطبان گفتم، برمی گردد.

هرچه اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان خود داشته باشید، بهتر می توانید برای تولید محتوایی که واقعا می خواهند آن را ببینند عمل کنید. برای نتفلیکس محصولی که ارائه می کند، همان محتوایی است که مشتریانش می خواهند ببینند. به همین خاطر است که می توانند از آنها در تبلیغات، استوری های اینستاگرام، توییتر، پست های فیسبوکی و غیره استفاده کنند.

اندرویک می گوید:

<<اگر مثل نتفلیکس محصولی دارید که خودش محتوای خود را تولید می کند، همین نوع محتواست که محصول شما را تبلیغ می کند. اگر چنین نیست، پس باید محتوایی را برای برند خود تولید کنید که باعث شود محصول خود را بفروشید.>>

مثلا وال استریت ژورنال به مشتریان خود اجازه می دهد نگاهی اجمالی به مقالات بیندازند، و سپس از آنها می خواهد که برای مطالعه کامل مقاله، هزینه ای را پرداخت کنند.

تصویر هفت

به این ترتیب وال استریت ژورنال محتوایی را تولید می کند که هم خودش را تبلیغ می کند و هم باعث فروش محصول می شود. پس اگر محتوای شما هم به همین شیوه عمل می کند، خیلی هم عالی است. اما اگر این طور نیست، باید محتوای داده محوری تولید کنید که بتواند کسب و کار یا محصول شما را تبلیغ کند.

استفاده از فایل پاورپوینت برای تولید محتوای ترکیبی

نحوه نوشتن مقاله مقایسه ای به روشی ساده

روش انتخاب عنوان مقاله

معنی «محتوا» چیست؟

بنابراین چه نوع محتواهایی برای برندی مثل نتفلیکس به خوبی کار می کنند؟

وب سایت شما مثل یک خانه است

هم ,تولید ,های ,کند ,محتوایی ,نتفلیکس ,از آنها ,به همین ,است که ,را تبلیغ ,می کند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Sharpener آفریننده دنیای خود باشید بهارانه3 cibfretcal مطالب اینترنتی دفتر پیشخوان پردیس یاسوج نانوایی رامین گروه آمار سبز برندینگ دیجیتال سمین رایانه